Ministerio de Facenda PORTAL INSTITUCIONAL DEL MINISTERIO DE HACIENDA

Buscador de Contenidos

Calidade e Cartas de Servizos

O Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, no que se establece o marco xeral para a melloría da calidade na Administración Pública, Abre en nova ventá recolle o marco regulador das medidas que impulsan a melloría da calidade dos servizos públicos da Administración Xeral do Estado. Mediante a Instrución do 25 de xullo de 2007 referente ás actuacións da melloría da calidade dos servizos públicos no eido do Ministerio de Economía e FacendaAbre en nova ventá (PDF aprox. 68,6 KB), lévase a cabo a regulación dos compromisos de calidade asumidos por este Departamento, reflectidos en medidas como a elaboración de cartas de servizos, a regulación dun sistema de queixas e suxestións ou os premios de calidade.

Cartas de Servizos en vigor:

Cartas de Servizos Electrónicos:

Medidas de Calidade:

Informes de Calidade:

Banners destacados

Enlaces a información importante do Ministerio de Facenda e Función Pública

Sede Electrónica (Abre en nova ventá)Banco de datos económico financeiros (Abre en nova ventá)Goberno AbertoLogotipo do Portal da Transparencia (Abre en nova ventá)Participación pública en proxectos normativos